Ei ihme, että Ferraria johdetaan niin huonosti, jos siellä asioista päättävätkin fanit.
Tahallasi ymmärrät väärin, koska esitettiin mielipide, että fanit vaikuttavat päättäjiin kiihkeällä mielipiteellään ja kannanotoillaan. Et voi kumota toisen väitettä vastaamalla johonkin muuhun, kuin kommentoimaasi mielipiteeseen. Lue huolellisemmin sisältö - tai takemmin ottaen kunnioita sitä.
Siis onko tallipäällikön lausunto riittävän virallinen? Tallipäällikkö edustaa tiimiä ja Domenicalin lausunnoilla on sama painoarvo kuin Whitmarshin, Briatoren tai Hornerin. Jos ei tallipäällikkökään ole riittävän virallinen taho, niin kuka sitten on?
Sama jatkuu. Väite tai mielipide kertoi mahdollisuudesta, että Domella ei ole lupa kertoa kuin nyt voimassaolevista sopimuksista. Erittäin uskottava näkökanta. Sinä vastaat, onko Dome virallinen taho - kukaan ei keskustellut siitä.
Kyllä se Schumi sieltä ulos saadaan jos halutaan ja on tarvis. Johan sopimuksen jatkoa nytkin mietittiin. Schumi on kuitenkin Ferrarilla töissä eikä päin vastoin, joten ei hän johda tallin sisäistä toimintaa.
No et johda sinäkään, joten et voi tietää onko schumi kuinka helposti esim uuden kuskin sieltä pois savustettavissa. Olen minäkin taipuvainen veikkaamaan, ettei helppoa ole vaikka Schumi toista kuskia liputtaisikin.
En usko lemppaukseen, mutta vertaus Schumiin ei ole olennainen, vaan verrata pitäisi tietysti mahdolliseen korvaajaan. En tosin usko että kuskeja pelkän testipalautteen vuoksi on ennenkään pois potkittu tai palkattu (paitsi testikuskeja).
No tässä oltii kaikki samaa mieltä. Paitsi, että vertaus on tehty nimenomaan Ferrarin ikoniin - Schumiin. Silloin tämän palautteen lainaaminen on nimenomaan olennaista ja siinä vertailussa Kimi pärjää hyvin. Se on siis Kimille ansioksi ja kenelle tahansa uudelle kuskille korkea rima.
Todellinen syyllinen ja luopio oli Stepney, joka vuosi ne tiedot kilpailijalle. Alonson rooli oli varsin vähäinen. Fanit ovat tietysti riemastuttavan epäloogisia, mutta Alonsolla ei olisi halutessaankaan ollut mahdolisuutta kieltää Ferraritietojen käyttöä tai edes välttämättä tietoa kaikesta että onko käytetty vai ei. Niistä rengaskaasuistahan se de la Rosan kanssa taisi viestitellä, mutta kuinka paljon muuten tiesi?.
Fanithan suhtautuvat silloin nimenomaan Alonsoon, joka saataa muistuttaa heitä vilpillisestä käytöksestä - oli Alonson rooli sitten kuinka pieni tahansa. Julkisuuden rooli hänellä kuitenkin on iso.
Hyvin suomifanitkin unohtivat "vilpillisen Ferrarin" kun sinne siirtyi suomipoika. Pari voittoa, niin Italia rakastaisi Alonsoa.
Vilpillinen Ferrari on nyt kaukana Schumin aikojen ketkuiluista. Alonso ainakin edustaa jälleen tätä vilpillistä ajatusmaailmaa.
Kyllähän näistä voi väitellä, vaihtaa mielipiteitä. Mutta, että vasta-argumenttina käyttää tahallaan jotakin muuta, kuin mistä on edes keskusteltu lopettaa Webs ajatustenvaihdon siihen. Halpa tapa päteä.