Samoin itse silloin heti ajattelin.Tuo Red Bullin tölkki-väritys oli mielestäni onnistunut. Olisivat voineet ajaa minun puolestani sillä myös GP:t.
Samoin itse silloin heti ajattelin.Tuo Red Bullin tölkki-väritys oli mielestäni onnistunut. Olisivat voineet ajaa minun puolestani sillä myös GP:t.
Kuten jo Bleu totesi niin Putkosen Timohan se siinä tosiaan selostaa.Törmäsin tällaiseen netissä. Eli Argentiinan GP:tä kaudella 1997, ja sen loppuhetket, eli viimeinen kierros ja podium-juhla.
Mutta vaikka suomenkielinen, niin selostaja joku muu, kuin Matti Kyllönen.
Oliko niin, että Kyllönen huilasi selostus hommista tuolloin? Oma muistikuva, että Kyllönen selosti kyllä ainakin useimmat kisat.
Olikos maikkarilla joku rinnakkais-selostaja tuohon aikaan?
Kukaan ei kai sattumalta päädy ykkös- tai kakkoskuskiksi.Nuo vuodet 2017 ja 2018 oli siitä hankalia suomalaisten kaksoisvoittojen suhteen, että molemmat suomalaiset sattui olemaan kakkoskuskeja. Jos molemmat olisi olleet ykkösiä, olisi niitä kaksoisvoittoja takuulla tullut useampi.
En kai muuta väittänytkään? Sanoin niin kuin asia on/oli.Kukaan ei kai sattumalta päädy ykkös- tai kakkoskuskiksi.
1. IrvineLewis Hamiltonin Ferrari-siirtoon liittyen innostuin jälleen laatimaan pienimuotoisen visan aiheeseen liittyen.
Tällä kertaa kysymyksiä on aiheesta hieman enemmän, kuin yksi.
Aloitellaan...
1. Kuka oli Ferrarin edellinen brittiläinen kuljettaja?
2. Entä kuka oli Ferrarin edellinen englantilainen kuljettaja?
3. Milloin edellisen kerran brittiläinen kuljettaja voitti kilpailun Ferrarilla? Entä englantilainen?
4. Onko kukaan brittiläinen kuljettaja voittanut Ferrarilla maailmanmestaruuden? Jos on, niin kuka tai ketkä?
Oikeat vastaukset. Mutta Surteesin lisäksi eräs toinenkin brittikuljettaja voitti mestaruuden Ferrarilla. Kuka keksii?1. Irvine
2. Mansell
3. Irvine Malesiassa 1999
4. Surtees kaudella 1964
Mike Hawthorn 1958Oikeat vastaukset. Mutta Surteesin lisäksi eräs toinenkin brittikuljettaja voitti mestaruuden Ferrarilla. Kuka keksii?
KylläMike Hawthorn 1958