Valitettavasti aika-ajoissa en huomannut kierroslukunäyttöä Ferrarille enkä Williamsille, mutta BAR - mikä on parantanut valtavasti - oli kierroksissa on-screen näytön perusteella noin 1000rpm korkeammalla kuin mäkki. Tämä vaikuttaa aivan varmasti, ja eikös reilun 17.000rpm-lukemat ole nykyaikana varsin "matalat", muistelisin toissa kaudella bemarin repineen koneesta 19.000rpm?
Onko Mcmersun vauhti alkutestien jälkeen hävinnyt juuri motin luotettavuuteen, jota haetaan lisää matalemmilla kierroksilla, vai onko uusi vaihdelaatikko tai jokin muu voiman siirron osa sillä tasolla ettei sitä yksinkertaisesti vielä voida rasittaa huipputehoilla? Enemmänhän nämä vehkeet teholla rikkoo kuin väännöllä voimansiirtoa, vai?
Aiemmin vastasin ettei mäkkäri ole kriisissä, mutta taidanpa peri keskustalaiseen tapaan paiskata takin toistenpäin; McLaren on oikeasti huonossa jamassa Australian GP:ssä - toivottavasti loppukaudeksi löytyy samanlainen draivi kuin ferkulla viime vuonna....