Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
77,8kg ja 80cm.

Reilusti odotuksia paremmat lukemat. Viikon syömiset ovat olleet vähän niin ja näin.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Raskauskilot painaa edelleen, mutta silti on pysynyt 76kg tuntumassa tuo paino. Viime viikolla aloittelin pikkuhiljaa "tavoitteellista" treenaamista ja marraskuun alusta lähtee sokerit ja herkut kokonaan pois.
Muksun kanssa oon jonkun verran juossut rattailla ( = ~1300km juoksua viimeisen 12 kuukauden aikana, mistä arviolta noin 70% vaunulenkkejä), ja nyt syksyllä olen aloittanut pyöräilyt siten, että lapsi on peräkärryssä kyydissä. Jos tulee hyvä lumitalvi, niin ehkä pääsen myös hiihtämään, koska pyöräkärryyn saa sukset renkaiden tilalle.

Tavoitteellisuus oli sitaateissa, koska vielä en ole ilmoittautunut itseäni yhteenkään kisaan ensi vuodelle. Katson ensin miten treenit lähtee sujumaan ja ennenkaikkea alanko saada tarpeeksi lepoa. Muksu on vielä vähän valvottanut, ja olen nukkunut keskimäärin noin 6 tuntia yössä. Se on riittävästi, jos ei tee mitään kummempaa, mutta isompiin treenimääriin se ei riitä. Tallinnan Ironman on kuitenkin harkinnassa ensi elokuussa, koska se olisi budjetin kannalta hyvä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Raskauskilot painaa edelleen, mutta silti on pysynyt 76kg tuntumassa tuo paino.
iltapaino 78.7..taidan pudottaa herkut pois jo nyt. 🙂

Juukeli, jätkä on pro, kun sille maksetaan starteista!:thumbup:

3/3 kuopiolaista maaliin Konalla! Paras sijoitus 5. Heidille.
😀 artisti maksaa 🤔

Konalla useampi Helsingistä, paras veti alle 9h ja oli naisten pro seiska. 🙂
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
77,1kg ja 80cm.

Viikonlopun reissaaminen ei näy enää missään. Yllättävää, että noinkin paljon putosi.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
77,2kg ja 80cm.

Keskimääräinen suuntaus edelleen alaspäin.

Pari kiloa alas voisi olla tavoitteena. Katsotaan sitten mitä sen jälkeen.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
77,2kg ja 79cm.

Eiliset syömiset heilauttenivat vaakaa vajaan kilon ylöspäin.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Lomaltapaluumassa 79,5kg, -ympärys 81cm.

Olisi voinut enemmänkin olla *röyh*
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2635
Onko muut laihduttajat huomanneet sellaista, että kun pitää pitkästä aikaa huijauspäivän, jolloin syö illalla tavallista enemmän, seuraavana aamuna paino on tavallista alhaisempi? Tämä on minulle mysteeri, joka toistuu uudestaan ja uudestaan.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4564
Onko muut laihduttajat huomanneet sellaista, että kun pitää pitkästä aikaa huijauspäivän, jolloin syö illalla tavallista enemmän, seuraavana aamuna paino on tavallista alhaisempi? Tämä on minulle mysteeri, joka toistuu uudestaan ja uudestaan.
Aineenvaihdunta kiihtyy kun keho ei ole katabolisessa tilassa tai säästötilassa energiavajeen vuoksi?? Onko aamulla palautuneempi olo?
Syökö aina treenin jälkeen? Nopeuttaa palautumista se ja treeni tarttuu paremmin.
 

mattipuh

Well-known member
Liittynyt
9.8.2009
Viestit
709
Sijainti
Full send
opiskeluaikaan paino 76kg, talvella 101kg ja nyt päästy 95-96kg tuntumaan. tavoite saada siihen 90kg tietämille.
191cm. Ei ole sellainen kevyin ruumiinrakenne joten varmaan se 85kg vois olla ideaali.

Työterveyden ikätarkastuksessa (oliko 35v) haukkuivat että oli painoineksi ylipainoinen. kävin rasvamittauksessa ja rasvaprosentti 7%.
Harmittaa kun lopettivat nuo ikätarkastukset niin ei päässyt näyttämään terkkarille lappuja.
 
Ylös