Heh, tuon ajan Eskoilla niitä tulisi useampikin loikka yhdellä ponkauksella! Hauskan näköistä katsella tuon ajan ralliautojen hyppykäyttäytymistä kun ne usein pompottelivat ainakin kertaalleen vielä sen ensimmäisen alasrysäytyksen jälkeen.Antakaa tuollainen Esko Evgeni Novikoville niin voidaan nähdä mahtiloikkia.... Sinkauttihan hän C4nikin liki maata kiertävälle radalle.....
Kysymyksen asettelu on silleen vähän huvittava, että tuskin itse Kynsilehtokaan olisi tuommoista lojauttanut, jos olisi hetki ennen tai heti jälkeen asiaa kysytty. Nykyään toki millon vaan, kun on tarpeeksi aika kullannut muistoja.Juuh, kaikki totta. Nykyään voi joillain autoilla pomppia melekosia lentomakihyppyjä, mutta liekkö sellaisia kehveleitä enää elossakaan, joka vanhalla Fordilla lojauttaisi moisen kynsilehtohypyn?
Mun mielestä Novikov on vetänyt senkin nostamatta. Lensi muuten kauas. Ja selvisi ehjänä...Hirvonen taisi sanoa, että Urrian isoon hyppyriin täytyy ottaa vauhtia pois, ei oikein muihin.
Mun mielestä Novikov on vetänyt senkin nostamatta. Lensi muuten kauas. Ja selvisi ehjänä...
Ainakin tuosta lentokorkeudesta muihin verraten ei ainakaan paljoa ole jarruttanut...
Minä vuonna kartturin selkä meni Urrian hypyissä? 2013 taisi ainakin Hirvosen paikassa olla ihan omat kevätjuhlaliikkeet?Mun mielestä Novikov on vetänyt senkin nostamatta. Lensi muuten kauas. Ja selvisi ehjänä...
Vielä 1982 1/A-ryhmän Kadett C GT/E:t tekivät noin Ruuhimäessä. OlivatHeh, tuon ajan Eskoilla niitä tulisi useampikin loikka yhdellä ponkauksella! Hauskan näköistä katsella tuon ajan ralliautojen hyppykäyttäytymistä kun ne usein pompottelivat ainakin kertaalleen vielä sen ensimmäisen alasrysäytyksen jälkeen.
Se on totta. Mahtihyppy oli vahinko. Paitsi kun siitä puhutaan saunanlaiteilla ja on jokunen promille veressä.Kysymyksen asettelu on silleen vähän huvittava, että tuskin itse Kynsilehtokaan olisi tuommoista lojauttanut, jos olisi hetki ennen tai heti jälkeen asiaa kysytty. Nykyään toki millon vaan, kun on tarpeeksi aika kullannut muistoja.
https://dirtfish.com/rally/wrc/pirelli-announces-mikkelsen-and-reveals-test-livery/Pirelli vahvisti Mikkelsenin testihommiin.
Irrationaalisesti se tarkoittaa sitä, että ko. ralli on ns. "nesteessä".http://urheiluuutiset.com/suomen-mm-rallilla-edessaan-nimen-vaihto-pitka-yhteistyo-nesteen-kanssa-paattyy/
Neste saattaa lopettaa MM-rallin sponssaamisen
Miten olisi Nestle, niin ei tarvitsisi kuin lisätä yksi kirjain?Lähtisikö Uros myös tähän mukaan.
Jos öljy-yhtiötä ei kiinnosta sponssata maailman parasta rallia, voiko ton "ko." jättää jo pois? Toki voi olla hyvin omistaja-ohjauksen aikaansaannoksiakin.Irrationaalisesti se tarkoittaa sitä, että ko. ralli on ns. "nesteessä".