Signatureista

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Joillakin käyttäjillä ovat signaturet päässeet kasvamaan.
Quote-tagit signatureissa, ylisuuret ja värikkäät fontit sekä moniriviset signaturet haittaavat forumin luettavuutta, on suotavampaa pitää signature ytimekkäänä ja hillittynä.
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Mites muuten nimimerkin vois vaihtaa?

EDIT: laitoin Moderaattoreille rivaa.
 
Viimeksi muokattu:

Moderaattorit

Super Moderator
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
1391
Joillakin käyttäjillä ovat signaturet päässeet kasvamaan.
Quote-tagit signatureissa, ylisuuret ja värikkäät fontit sekä moniriviset signaturet haittaavat forumin luettavuutta, on suotavampaa pitää signature ytimekkäänä ja hillittynä.
Tämä on taas ajankohtainen asia, laitan muutamalle nimimerkille privaviestiä asian tiimoilta.
 

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Liittynyt
5.4.2001
Viestit
27734
Sijainti
PDX, OR
Mitas jos on lerssi paassyt kasvamaan viime aikoina (varsinkin aamuisin), niin tuleeko siitakin ;) ;) privaa??
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8542
Sijainti
Tampere
Taas ärsyttää muutama sigu. Hyvä nyrkkisääntö lienee, ettei allekirjoituksessa saa olla normaalia tekstiä isompaa fonttia (jos tahtoo korostella jotain sanaa/kohtaa tms, voinee pienentää muuta sigua).

Pituuttakin näyttäisi osalla olevan parhaimmillaan kahdeksan riviä, vaikka mun mielestä neljäkin on jo varsin paljon.

Mikä lienee aktiivimodejen mielipide?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Taas ärsyttää muutama sigu. Hyvä nyrkkisääntö lienee, ettei allekirjoituksessa saa olla normaalia tekstiä isompaa fonttia (jos tahtoo korostella jotain sanaa/kohtaa tms, voinee pienentää muuta sigua).

Pituuttakin näyttäisi osalla olevan parhaimmillaan kahdeksan riviä, vaikka mun mielestä neljäkin on jo varsin paljon.

Mikä lienee aktiivimodejen mielipide?
Ärsyttävät kyllä isot sigut ja ei kellään voi olla niin paljoa tärkeää asiaa, jotta pitäisi jotain 8 rivin siguja tehdä tai suurentaa fonttia.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mikä lienee aktiivimodejen mielipide?
Mun mielestä siguksi pitäis riittää muutama ytimekäs sana yhdelle riville sovitettuna, ellei siellä ole olennaisesti forumiin liittyvää asiaa kuten vaikkapa ajankohtaiset veikkauslinkit, kartingkisalinkit tai vaikkapa esimerkiksi AJ:n TM-linkit, ja noistakinhan suuri osa mahtuu siihen yhteen riviin.
Voihan siellä vaikka omaa kotisivua mainostaa mutta ei suinkaan mitään linkkilistaa.
Quote-tagit sigussa on ihan Esa Pakarisesta.

Voishan noista alkaa taas huomauttelemaan jos näkyy räikeitä ylilyöntejä.
 

Pietari

HarjunHerra
Liittynyt
4.3.2007
Viestit
7217
Sijainti
Etelä-Savo
Taas ärsyttää muutama sigu. Hyvä nyrkkisääntö lienee, ettei allekirjoituksessa saa olla normaalia tekstiä isompaa fonttia (jos tahtoo korostella jotain sanaa/kohtaa tms, voinee pienentää muuta sigua).

Pituuttakin näyttäisi osalla olevan parhaimmillaan kahdeksan riviä, vaikka mun mielestä neljäkin on jo varsin paljon.

Mikä lienee aktiivimodejen mielipide?
Minua häiritsee, että sinulla ja monella muulla on kauheesti tyhjää allekirjotuksen alapuolella. Voisitteko pienentää avataria tai kirjoittaa pidempiä viestejä?
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Itse olen laittanut signaturet piiloon aikoja sitten. Kenenkään sigu ei ole mielenkiintoinen, vaikka kaikki niin omistaan luulevat. Parantaa luettavuutta 107% eikä ketjut näytä joulukuuselta.

Joskus jos selailee "vieraalla" koneella jossa ei ole kirjautunut sisään, muistaa taas miten kamalalta ne signaturet näyttää. Puistatusefekti tulee välittömästi :).
 

Ace17

Acenteella
Liittynyt
7.7.1999
Viestit
11664
Itse olen laittanut signaturet piiloon aikoja sitten. Kenenkään sigu ei ole mielenkiintoinen, vaikka kaikki niin omistaan luulevat. Parantaa luettavuutta 107% eikä ketjut näytä joulukuuselta.
Jonkilla on pointtia puheissaan. Signaturien täyskielto voisi olla harkitsemisen arvoinen asia.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Myös kommentit ovat usein mielenkiinnottomia --> nekin voitaisiin kieltää. Luettavuus olisi ihan toista luokkaa, jos täällä olisi vain siguja ja avattaria. :eek:

No joo...leikki leikkinä ja liuhuva liekinvarsi ja niin poispäin. :wink:

Jos sigut tai avattaret häiritsee ne voi laittaa piiloon omilla asetuksilla. Jos jonkun kommentit häiritsevät, niin sitten vain ignorea käyttämään. Ihan turha tehdä näistä asioista kaikkien ongelmia.

Sigun rivimäärä rajoitus (+kohtuullisen kokoinen fontti) on ihan paikallaan, eikä avattarenkaan tarvitse olla massiivinen. (joskin siihen taitaa joku rajoitus ollakin..)
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Ai ne saa piiloon? Kiitti vinkistä :thumbup:
Otaksun että tämä ei nyt ollut sarkasmia, joten vastaan :).
Signaturet saa piiloon kun ottaa ruksin pois "show signature" -kohdasta.
Täällä: http://www.f1-forum.fi/vb/profile.php?do=editoptions

Tuon ominaisuuden olemassaolon takia en siis itse kannata täyskieltoa, enkä kyllä laittaisi niitä takaisin näkymään vaikka tulisi pienen fontin pakotus ja vain yks rivi ilman värejä ja boldauksia.
 

GC Rabella

Well-known member
Liittynyt
6.2.2000
Viestit
1463
Sijainti
Pasila
Vastavinkki: signaturejen piilottamista vastaan voi taistella kirjoittamalla sigun asiat käsin jokaiseen viestiin.
 
Ylös