Jäi tuo maanantai näköjään mainitsematta
24.4.
Erittäin rankat sählytreenit. Meitä oli paikalla vain kymmenen hahmoa joista kaksi maalivahtia, eli pelattiin vähän aikaan 4 vs 4, kunnes paikalle saapui vielä yksi hahmo, niin saatiin sentään yksi vaihtomies. Noh, itse olin kuitenkin tuon tunnin aikana vain kerran vaihdossa ja yksi tauko pidettiin, eli oli suhteellisen rankkaa. Huomasin kuitenkin, että jaksoin yllättävänkin hyvin. Lopussa kun monella alkoi mehut olemaan lopussa, niin mulla kyllä löytyi virtaa ja lopussa pääsinkin tekemään pari ihan nättiä maalia. Tosin sain molempiin namusyötöt toiselta laiturilta. Kaiken kaikkiaan hyvät treenit. Opin vähän paremman laukomistekniikan ja opin myös "huuteluiden" merkityksen tuossa pelin lopussa. Heti kun huusin olevani toisella puolella maalia, sain syötön tyhjään paikkaan ja reppu heilui.
Muina päivinä ei muuta liikuntaa kuin duunimatkat.. Joskin nekin alkaa olla sellaisia, että ne kyllä tähän toikkiin kuuluisivat, mutta tietty kun sama toistuu joka arkipäivä, ei ole mieltä niistä erikseen mainita. Mutta nyt kun tiet on kuivat, fillari huollettu ja polkimet pysyy kengissä kiinni on polkeminen entistäkin miellyttävämpää ja tulee kyllä pidettyä ihan mukavaa matkavauhtia.
Lauantaina olis tarkoitus tehdä Hki - Hyvinkää - Hki tai jopa Hki - Turenki - Hki, jos on hyvä fiilis.