Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS Season 2010, round 4 Hyvinkää 1

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Rakentavia ehdotuksia taas kerran...


On sitä painonpudotusta yritettykin mutta huonoin tuloksin. Ei vain motivaatio toimi juoksulenkeille pitkällä aikavälillä. Aloitus onkin kuulemma vaikeinta.
Sama. Siispä suunnistamaan. Juoksu menee siinä huomaamatta. Mutta mä olen mä :)

Motivaatio on tosin hukassa ajamisenkin suhteen tällä hetkellä, Jacques kovakuntoisena ja kevyenä nouseekin nopeasti huipulle mutta ei mulla oikeasti ole mitään jakoa C:n kärkeä korkeammalle tasolle, kun tuntuu ettei tästä voi ajoa oikein enää parantaa. Lisäksi en pitkien jalkojen takia mahdu edes kunnolla useimpiin autoihin ja siksi jouduin ottamaan täyden arvoituksen C-finaaliin alle (joka sekin oli aivan liian pieni) ja tämä arvoitus kulki aivan loistavasti about lämppärikierroksen loppuun.
Niin se menee. Jacquesista aikaa sitten ajattelin että mennee painavamman Follon ohi kehittyessään ajotaidoissa.

Kai sitä pitäisi "yrittää jatkaa" muttei vain jaksa, kun ei itseä kiinnosta se yksinajelu, varsinkin kun sitä jo Forssassa ja Kaanaassa pääsi tarpeeksi harrastamaan. Siksi pettymys onkin suurempi kun ensimmäinen oikea kisa missä olisi jotain jakoa taistella tehokkuuden ansiosta kaatuu täysin itsestään riippumattomiin tekijöihin eikä yhden kerran vaan kolme kertaa, joka kerta susi ja viimeisellä kerralla raato.
Itsekin näin noita nyt ekan kerran kosteissa olosuhteissa ja veikkaan niiden olevan keskenään tasaisempia ja varmempia kuivemmissa olosuhteissa.
Ja ainakin itselleni oli etukäteen aika selvää että tulet aika yksin ajelemaan mainitsemillasi radoilla ainakin. Sateella toki kohtuuajolla on mahkuja joitakin vastaan.
(Kovalaiselle muuten rispektiä positiivisesta asenteesta auton nykykunnosta huolimatta)

Ei vain huvita hirveästi maksaa omalla budjetilla suuria summia rahaa siitä, että pääsee ajamaan ehkä 10 kierrosta kolmessa tunnissa ja työntämään autoa.
Ei näihin pakoteta onneksi ketään. Myötätuntoa silti sulle, itse en paremmalla tuurilla joutunut radalle hyytyvään autoon. Mutu että sua näkee kumminkin jossain kisatapahtumassa vastaisuudessakin...

Mutta niinkun sanoin, mulla meni vuosi penkin alle ennen onnistumista, osa omista mokista, osa sään takia ja osa autotuurin takia...
Se on tätä sarjaa pahimmillaan, ikävä kyllä ja syö motivaatiota.
Itsellä mennyt touko-kesäkuu penkin alle. Forssassa auton puolesta olisin voinut voittaa kärkikaartiin lukeutuvan NB:n mutta siellä olin itse huono. En edelleenkään ymmärrä aikojani sinä päivänä. Koskaan. Lopettamassa en ole, selkeä mielikuva mihin omat kyvyt voivat riittää kun treeneissä ja muissakin ajoissa on tullut hyviä tuloksia.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
mutta ei mulla oikeasti ole mitään jakoa C:n kärkeä korkeammalle tasolle, kun tuntuu ettei tästä voi ajoa oikein enää parantaa.
No milläs mä sitten olin eilen A:ssa?
Joskus kaikki osuu kohdalleen ja tulost tulee. Hyvinkää on paras paikka KiC:n ohella sulle ja mulle kun hanskalla voi paikata hieman tota painoa edes toisin kuin esim Kaanaassa jossa mennään kaasupohjassa koko ajan.

Täysin kuivalla, tuskin mullakaan olis B:n puoltaväliä korkeemmalle mitään mahiksia ollut eilen painon takia, mutta tuolla radalla kun huomaa "niksejä" niin se itsessään tuo jo onnistumisen tunnetta.
Usko pois, on paljon missä ajamista voi petrata Hyvinkäällä, samoin Forssassa.
Paras on seurata kokeneita ja sitä mitä & miten ne tekee hommat...

Mulle isoin + viime aikoina oli Ke. testit Hyvinkäällä 1,5vk sitten kun sain seurata Nastya ja öö ruzia hetken radalla, näki selkeesti miten paikkoja jotka tiesin ongelmaksi voi ja pitää ajaa.
Ne toi itsessään jo ison lisän motivaatioon, välittämättä siitä kuinka kisa menisi...

Eli oppimalla eteenpäin, sulla on vielä älyttömästi oppimista ja ajatkin siitä paranee pelkästään ajamalla, lisää sitten vielä jos saa painoa pois.
Eli jokatapauksessa suunta on ylöspäin, se on pahin alku kun tulee onnistuminen heti alkuun ja sitten meneekin huonosti, alkaa kyselen itseltään mitä tekee väärin... tuttu juttu itsellekin.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Ihmettelen myös sitä miksei autoa annettu vaihtaa vaikka sammui kaksi kertaa lähtöruudukossa ja siinä oli selvästi vikaa, ja sitten sanotaan että "olisit tullut vaihtamaan". Mihin? Aspenbeachin skootteriin? En kai olisi ottanutkaan autoa "pakasta" jos olisi ollut järkeviä vaihtoehtoja. Ja sitä autoa kannattaa hirveästi vaihtaakin kun on moottori sammuneena kaksi metriä radan sivussa viimeisessä mutkassa kierroksen kärjestä ja kisasta on mennyt vasta 3 kierrosta. Ja mahdollisuutta siihen ei annettu aiemmin koska kaikki liputettiin suoraan starttiin. Reilua toimintaa.
Nyt järki sitten käteen. Siellä on 10+ autoa joista osaa huoltavat samaan aikaan kun muut ajaa, eine kerkee jokaista autoa kuuntelemaan & tutkimaan.
Sama mulla oli #33:n kanssa aika-ajossa, huomasin että se on paskana outlapilla ja tulin valittamaan siitä -> ohjasivat heti toiseen autoon.
Eli kyllä siellä itsekin pitää vaatia ja tehdä eikä vain istua ja odottaa että muut huomaa.

Lisäksi kannattaa muistaa että tuolla ajettiin 2 lämppärikierrosta, tokankin jälkeen ruudussa käsien heiluttaminen olis nollannut tilanteen ja ne olis kysyny mikä on.

edit. ei 2 mekaanikkoa voi eikä pysty olemaan jokaiselle henkilökohtainen auton huoltaja tuommosen sakin kanssa.
Jos haluaa oista kohtelua nin voi ostaa oman auton, hankkia oman mekaanikon ja lähteä ajamaan ihan oikeaan sarjaan.
Tiettyjä rajoituksia tässä touhussa on, mutta kustannuksetkin on vain murto-osa siitä mitä muualla.
Mekin järkkäreinä autetaan minkä voidaan (esim. Mylliksessä Wopen auton kanssa) mutta ei mekään voida tietää suoraan autojen kuntoa
pelkästään näkemällä päältäpäin, noin monesta autosta puhumatikaan.... esim. mäkin menin ihan sokkona A-finaalin autooni, kokeilin penkin
ja thats it, loppu tuli yllärinä lämppärikierroksella.
 
Viimeksi muokattu:

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Mutu että sua näkee kumminkin jossain kisatapahtumassa vastaisuudessakin...

Varmaan tulen KiC:hen ja ehkä Turkuun, katsotaan nyt. Hyvinkäältä jäi erittäin paska maku suuhun autoerojen suhteen, rata on ihan mukava ja sen pari kierrosta nautin todella paljon ajamisesta. Harmi että autot millä ajoin olivat täysiä susia.

Ehkä alussa sai liikaa liian vähällä, mutta olisin voinut hyvinkin taistella tänään C-finaalin sijoista 3-4 ilman auton hajoamista, olin ohittanut jo kaksi autoa tokan mutkan sumpussa ja olin ottanut Wiltzkunkin jo kiinni ja ajoin siinä aivan perässä kunnes ensimmäisen kerran pätkäisi kunnolla ja jäin siinä sitten taakse ja menivät takanatulevat kahdelta puolen ohi.

Forssat ovat sellaisia joihin on oikeasti turha tulla tällä painolla hillumaan, Follo sentään osaa ajaa joten voi kompensoida sen jotenkin ja on minua lyhyempi joten mahtuu autoihin paremmin, itse kun olen pitkä ja leveä niin ei tule hevon helvettiäkään.

Kaanaata ei tällä kaudella enää ole mutta senkin olisi aivan suosiolla voinut skipata. Forssa oli mitä oli, ei kovin mukavaa kisassa ainakaan vaikka kävikin munkki A-A:ssa.

Katsotaan mitä lopun sisäradat tuovat tullessaan.

P.S. Juu, ei pisteidenkään valossa hyvältä näytä enää, se on aika sama tulenko loppuihin skaboihin vai en kun 99% todennäköisyydellä en näistä tule pisteitä saamaan kuin sen puolikkaan. Tiedä sitten kiinnostaako maksaa n. 250€ + bensat + oheiskulut jos tietää saavansa lopusta kuudesta kisasta 3 pistettä yhteensä. Kouvo nyt on nousussa niin toivotaan että edes tiimi pärjää jotenkin. Nyt vain vituttaa kun tuli haalarit + oheiskama ostettua vähän turhaan mutta mikäs siinä, kai ne näyttää kaapissakin ihan hyvältä.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Jees, kehittyminen tulee ihan huomaamatta vaikka tuntuu että "ajan samoin kuin aina". Forssassa tai Kaanaassa painon puolesta 100-kiloinen antaa kärjelle tasoitusta ehkä noin 1,5-1,8 sekkaa. Ihmeen vähän ehkä mutta matkassa (nopein kohta) se on 30-40m kierroksella. Ainakin sen verran jääkin muutama mukanaoleva kuski.
 
Viimeksi muokattu:

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Nyt järki sitten käteen. Siellä on 10+ autoa joista osaa huoltavat samaan aikaan kun muut ajaa, eine kerkee jokaista autoa kuuntelemaan & tutkimaan.
Sama mulla oli #33:n kanssa aika-ajossa, huomasin että se on paskana outlapilla ja tulin valittamaan siitä -> ohjasivat heti toiseen autoon.
Eli kyllä siellä itsekin pitää vaatia ja tehdä eikä vain istua ja odottaa että muut huomaa.

Lisäksi kannattaa muistaa että tuolla ajettiin 2 lämppärikierrosta, tokankin jälkeen ruudussa käsien heiluttaminen olis nollannut tilanteen ja ne olis kysyny mikä on.

edit. ei 2 mekaanikkoa voi eikä pysty olemaan jokaiselle henkilökohtainen auton huoltaja tuommosen sakin kanssa.
Jos haluaa oista kohtelua nin voi ostaa oman auton, hankkia oman mekaanikon ja lähteä ajamaan ihan oikeaan sarjaan.
Tiettyjä rajoituksia tässä touhussa on, mutta kustannuksetkin on vain murto-osa siitä mitä muualla.
Mekin järkkäreinä autetaan minkä voidaan (esim. Mylliksessä Wopen auton kanssa) mutta ei mekään voida tietää suoraan autojen kuntoa
pelkästään näkemällä päältäpäin, noin monesta autosta puhumatikaan.... esim. mäkin menin ihan sokkona A-finaalin autooni, kokeilin penkin
ja thats it, loppu tuli yllärinä lämppärikierroksella.

Siihen tuli mekaanikko paikalle käynnistelemään, kysyin että pitääkö tai voiko autoa enää vaihtaa jos tää sammuilee niin on varmaan muutakin vikaa ja vastausta ei tullut. En sitten tiedä eikö kuullut vai jotain muuta, olisi ainakin pitänyt kuulla... Toki ei kaikkea voi muistaa/huomata, mutta kyllä se pahalta tuntui kun ei nuo autot normaalisti sammu ruudukkoon, eikä ainakaan enää käynnistyksen jälkeen mitä tuo teki muutamankin kerran. Olisi siinä varmaan pitänyt hälytyskellojen muillakin kuin itsellä soida.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Siis meinaatko että pisteiden takia tätä hommaa itsekään teen? Tai moni muu?
Tää sarja olis kuopattu jo viime vuonna jos olisin tuolla periaatteella liikkeellä.
Ja miten kompensoin Forssassa muka hanskalla? Viime kisassa sija 23/24 mun kohdalla, miten paikattiin hanskalla?
Ja Forssassa penkit on niin kaukana ratista että siellä sopii mulle 1-2 autoa oikeasti.
Muissa joudun "roikkumaan" ratissa kiinni, eli ei lähelläkään ideaalia.

Ja painoeroa meillä ei ole älyttömiä, mutta idea onkin että mitä enempi on mukana väkeä jotka on lähellä toisiaan painon yms. suhteen niin kaikille löytyy kisapari.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Nyt järki sitten käteen. Siellä on 10+ autoa joista osaa huoltavat samaan aikaan kun muut ajaa, eine kerkee jokaista autoa kuuntelemaan & tutkimaan.
Sama mulla oli #33:n kanssa aika-ajossa, huomasin että se on paskana outlapilla ja tulin valittamaan siitä -> ohjasivat heti toiseen autoon.
Eli kyllä siellä itsekin pitää vaatia ja tehdä eikä vain istua ja odottaa että muut huomaa.

Lisäksi kannattaa muistaa että tuolla ajettiin 2 lämppärikierrosta, tokankin jälkeen ruudussa käsien heiluttaminen olis nollannut tilanteen ja ne olis kysyny mikä on.
Jatkossa tiedän miltä noitten autojen pitäisi kuulostaa... Tajusin sen pörinän oikeastaan vasta ensimmäisen kierroksen suoraa vetäessä, aattelin sitten vetää hampaat irvessä, kun muuten olisi tullut ehken yhtä huono auto ja olisi mennyt aikaa hukkaan... Ohjattavuuden tiesin jo ennalta täysin onnettomaksi, kun oli kylmä kaara ja renkaat päällystetty hiekalla..
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Siihen tuli mekaanikko paikalle käynnistelemään, kysyin että pitääkö tai voiko autoa enää vaihtaa jos tää sammuilee niin on varmaan muutakin vikaa ja vastausta ei tullut. En sitten tiedä eikö kuullut vai jotain muuta, olisi ainakin pitänyt kuulla... Toki ei kaikkea voi muistaa/huomata, mutta kyllä se pahalta tuntui kun ei nuo autot normaalisti sammu ruudukkoon, eikä ainakaan enää käynnistyksen jälkeen mitä tuo teki muutamankin kerran. Olisi siinä varmaan pitänyt hälytyskellojen muillakin kuin itsellä soida.
No mikset tullut sisään jos se kerran sammui itsestään?
Niinkun sanoin, niin os ennen starttia ajat varikolle tai heilutat käsiä niin ei ne starttaa ennen kuin sun ongelma on selvä.
Varikolla kuitenkin oli vara-auto.
Se että jäikö jotain kuulematta niin en osaa sanoa, mutta valittaa tuommosissa kohdissa saa ja pitää.

edit. Jooh, jos olet sitä mieltä niin ole sitten. Kuitenkin sulla on takana 4 kisaa joist 1 meni erittäin hyvin, tokassa toki tuurilla A-finaalissa
mutta koska oli eka kisa ulkona & vesikelillä, niin turha ottaa pulttia siitä että finaalissa spinnailit.
Kaanaa on vaikea meidän painosille, se on fakta. Paska sijotus sieltä mullekin tuli. Hyvinkää meni huonosti kaluston osalta,
silti vasta 2 huonopa kisaa takana, ja oppiminen edessä.
Kanattaa muistaa että Cmoney on rämpinyt A-finaalin ulkpuolella Forssssa, Kaanaassa ja Hyvinkäällä vaikka mies on
ajanut vuositolkulla, omistaa oman auton ja vauhtia piisaa takuuvarmasti tässä porukassa.
Paskaa säkää tulee kohdalle, mutta myös hyvää välillä. Niinku sanottu, meillä on parikaveria joille on tullut pitkiäkin pätkiä
huonon säkän suhteen, toi 2 kisaa on vielä lyhyt matka.
Mut teet kuten teet, aja tai ole ajamatta mutta ei kaikki tule hopealautasella silti nenän eteen, sen todisti Wilzkukin viime vuonna.
 
Viimeksi muokattu:

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Ok, harmi jos on noin :dunno:
Hyvä tietty että ymmärtää jos karsastus aiheutaa moista.
Tuohon kierrosmäärään en sentään ole samaa mieltä, taino toki niitä sais olla enempi mutta
viime vuonna kun ajoi 2 finaalia peräkkäin niin se alko jo olla aika rankkaa keltanokalle ja huonokuntoiselle :D
Mutta joo, olishan sitä voinut ajaa eilen enempikin jos olis saanut, silti kisahinta on mielestäni ihan kohdallaan
kun vertaa esim. moneen muuhun paikkaan + mitä se normisti maksaisi Hyvinkäälläkin...
Hinta on toisille halpa toisille kallis. Itselle se on kallis, kun en saa sieltä mitään irti. Muuten ihan kokemisen arvoinen, mutta kun ei ole mitään mahkuja saada pois niitä kymmenyksiä mitä otettavissa olisi,(paitsi ehkä laser) niin ei nappaa. Suurin syy miksi en ole sinut niiden autojen kanssa:mad:

"Mopoajelut" kyllä kelpaa jatkossakin:ahem:
 

Puhis

Banned
Liittynyt
20.11.2009
Viestit
1449
Sijainti
Pukinmäki, Helsinki
Siis meinaatko että pisteiden takia tätä hommaa itsekään teen? Tai moni muu?
Tää sarja olis kuopattu jo viime vuonna jos olisin tuolla periaatteella liikkeellä.
Ja miten kompensoin Forssassa muka hanskalla? Viime kisassa sija 23/24 mun kohdalla, miten paikattiin hanskalla?
Pisteidenkin takia toki tehdään, onhan se myös huvin vuoksi ajelua mutta ei vain tunnu kovin huvilta jos on jatkuvasti viimeinen ellei käy järjetön munkki tai treenaa kahta kuukautta. Ja kun siinä on painoero muihin niin ei sitä edes voi odottaa nousevansa sijoituksissa vaikka kehittyisikin, kun muut kehittyvät samaa tahtia tai ovat jo siellä huipulla.

Forssa nyt oli Forssa, kärsit keleistä kohtuuttomasti kuten tietenkin moni muukin. Olit kuitenkin Mpurossa paskalla autolla kisassa 0.6sec/kierros nopeampi vaikka painoeroa ei hirveästi ole ja mulla oli ylivoimanen seiska alla. Sitä muistellessa vähän jää kaivamaan tuo ero.

Vaikka rata olisi kuinka kaasupohjassa, on Kaanaassakin esim. kutosmutka missä tarvitaan hanskaa, samoin kakkosmutka johon pitää jarruttaa vaikka kivenkovaa väitettiin ettei pitäisi (sarkasmia?).

Samanpainoisena taito ja hanska ratkaisevat, sulla on aina ollut hanskaa kun olet ajanut vaikka menestys ei olisikaan tullut, mulle lähinnä naurettiin Hyvinkäällä(kin).
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13735
Hinta on toisille halpa toisille kallis. Itselle se on kallis, kun en saa sieltä mitään irti. Muuten ihan kokemisen arvoinen, mutta kun ei ole mitään mahkuja saada pois niitä kymmenyksiä mitä otettavissa olisi,(paitsi ehkä laser) niin ei nappaa. Suurin syy miksi en ole sinut niiden autojen kanssa:mad:

"Mopoajelut" kyllä kelpaa jatkossakin:ahem:
Itse olen innoissani itse autojen tehoista (eikä karsastus- ym. ongelmia onnekseni). Voi myös ajaminen kulkea niin kuivalla (treeni parin viikon takaa), kuin märälläkin (kisan harkka + aika-ajokin kohtalainen hankalammalla autolla). Podiumi oli mielessäin ennen ajoja mutta sitten asiat meni taas toukokuun kisojen tyyliin ja edelläni lopputuloksissa läjä jätkiä joiden kanssa lähtisin hymyillen vaihtamaan autoja päittäin. Toki hyviä ajajia mutta itselläni ainakin suuri kokemusetu.

...mulle lähinnä naurettiin Hyvinkäällä(kin).
Kuka p+rk+/+ nauroi :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Vaikka rata olisi kuinka kaasupohjassa, on Kaanaassakin esim. kutosmutka missä tarvitaan hanskaa, samoin kakkosmutka johon pitää jarruttaa vaikka kivenkovaa väitettiin ettei pitäisi (sarkasmia?).
Kolmosmutka on ainoa missä on pakko käyttä käyttää jarrua. Esim. kutosen voi ajaa jarruilla tai ilman, kyllä se vauhdikkaasti ilman jarruttamistakin taittuu.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Pisteidenkin takia toki tehdään, onhan se myös huvin vuoksi ajelua mutta ei vain tunnu kovin huvilta jos on jatkuvasti viimeinen ellei käy järjetön munkki tai treenaa kahta kuukautta. Ja kun siinä on painoero muihin niin ei sitä edes voi odottaa nousevansa sijoituksissa vaikka kehittyisikin, kun muut kehittyvät samaa tahtia tai ovat jo siellä huipulla.
Ensinnäkin, mäkin treenasin jopa 2 kertaa Hyvinkäällä + 2 kertaa KiC:llä ja kerran Mylliksessä tän vuoden aikana.
Toisekseen sama paino meillä oli alkukaudella, sitä ei voida verrata, toki oon ajanut enemmän kuin sinä, mutta kannattaa muistaa että mitä pidemmälle kehittyy, niin samanlaisia harpukia ei enää tule kuin alussa.
Sulla on kaikki ne isot "ahaa!" elämykset vielä tulematta.

Mutta se siitä mun osalta, teet itse omat päätökset, mä en voi niitä sun puolesta tehdä.
Ilmota ajoissa jos skippaat Forssan niin laitetaan paikka jakoon.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Samanpainoisena taito ja hanska ratkaisevat, sulla on aina ollut hanskaa kun olet ajanut vaikka menestys ei olisikaan tullut,
No jaa, kyllä viimesin Forssa alkoi ihmetyttämään itseäkin, painoin niin lujaa kuin osasin ja silti nippanappa 2. viimeinen maalissa.
Vaikka olenkin ajanut pari vuotta, niin aika vähän niitä kisoja & harkkoja on tänä aikana ollut.
Mutta sne voin sanoa että harjottelemalla oppii, ei pelkästään toivomalla.

...mulle lähinnä naurettiin Hyvinkäällä(kin).
Ihan tiedoksi, kaikille jotka spinnas niin naurettiin sekä Hyvinkäällä että myös Forssassa, siksi että piruetit on hauskan näköisiä, ei siksi kuka siellä ajoi.
Ja jos muistat niin aika nimekästä porukkaa pyörähteli Hyvinkäälläkin...

Sun ajolle tai autotuurille ei kukaan ole nauranut.

edit. itsehän sain Hyvinkään testeissä heti hymyt naamalle + peukkua kun otin vain tietyn auton,
ja naurut + aplodit kun autosta lähti ketjut. En mäkään sitä silti ottanut henkilökohtaisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Ihan tiedoksi, kaikille jotka spinnas niin naurettiin sekä Hyvinkäällä että myös Forssassa, siksi että piruetit on hauskan näköisiä, ei siksi kuka siellä ajoi.
Juu huumorilla nää pitää ottaa. Terveisin nimimerkki "ruohonleikkaaja". :thumbup:
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu huumorilla nää pitää ottaa. Terveisin nimimerkki "ruohonleikkaaja". :thumbup:
Jep, kuitenkin kun muistaa että laitetaan paljon kokematonta porukkaa sadekelillä tuommoseen autoon niin piruetteja tulee väkisinkin.
Spinnattiin Nipsunkin kanssa harkoissa samassa kohtaa ulos, naurettiin tapahtunutta varikolla.
Pakko noi on huumorilla ottaa, väkisinkin ulosajoja tulee ja ne on tolla kelillä koomisen näköisiä :)

tv.nimim. harjoituksissa spinnailin useemman kerran itsekin
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1124
Tsemppiä Puhis! Ajamalla sitä kokemusta kertyy ja sitäkautta tulokset ja oma nopeus paranee. Kun saa lisää kokemusta niin sitten pystyy ottamaan enemmän irti niistä huonoistakin autoista jos kohdalle sattuu. Minäkin spinnasin eilen sateisessa harjoituksissa 2 kertaa neljän mutkan aikana niin varmasti katsomossa naurettiin:D

Kisoissa saat lisää ajokokemusta; kyllä se sitten siitä lähtee:alppu:
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Puhikselle vielä.

Muista että vain ajamalla kehittyy. Ehkä pk-seudun radoilla itsekseen ajaminen tulisi sulle halvemmaksi matkakulujen takia, mutta toisaalta kisoissa asioita oppii aina eri tavalla. Varmasti on hyödyllistä käydä myös erilaisilla radoilla, tulee laajempi kokemus erilaisista asioista ja voi sitten niitä omia kokemuksiaa soveltaa muillakin radoilla.

Toisaalta meidän kisoissa on myöskin mahdollisuus nähdä huippukuskien ajamista ja tämän lisäksi he jopa antavat ajovinkkejä kysyttäessä. Tällaista mahdollisuutta ei välttämättä ihan kaikilla noin muuten ole.

Ehkä sun pitäis vaan ottaa rennommasti ja unohtaa menestyspaineet. Ei sulla kuitenkaan ole kauheasti kokemusta vielä. Kyllähän mäkin mielelläni voitosta taistelisin kisasta toiseen, mutta se nyt vaan ei ole mahdollista näin kovassa sarjassa ilman kovaa treenausta.
 
Ylös