Tupakoimattomuus

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
jaska sanoi:
Sä et ilm. ymmärrä että aatteita ja ajatuksia voi kannattaa, vaikkei se itselleen mitään hyvää toisikaan.

No jokainen tavallaan.
No en sitten millään! Kaikki ja heti mulle on mun aate.

Ja tota sun epäitsekkyyttähän tällä palstalla ollaan kadehdittu ja ihmetelty koko joukolla! :thumbup:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
KnowHow sanoi:
No en sitten millään! Kaikki ja heti mulle on mun aate.
Ei tuollaista aatetta ole, kuin lähinnä sosialisteilla, joiden mielestä muidenkin omaisuus pitää heille jakaa :rolleyes:

.... lähinnä idea on siinä, että työn pitäisi kannatta.

KnowHow sanoi:
Ja tota sun epäitsekkyyttähän tällä palstalla ollaan kadehdittu ja ihmetelty koko joukolla! :thumbup:
Koska ette ole koskaan lukenut mitä olen oikeasti kirjottanut, vaan leikelleet omiin mielikuviinne sopivia pätkiä :nope:
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
jaska sanoi:
Ei tuollaista aatetta ole, kuin lähinnä sosialisteilla, joiden mielestä muidenkin omaisuus pitää heille jakaa :rolleyes:
Niin, tällä forumillahan mm. Halosen puolesta pientä ääntä pitävät, kuuluvat taloudellisesti juuri saajiin (mm. minä itse) :thumbup:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
jaska sanoi:
.... lähinnä idea on siinä, että työn pitäisi kannatta.
Samaa mieltä... sillä erotuksella että sen pitäis kannattaa työntekijääkin eikä pelkästään osakkeenomistajaa!

Mutta annetaanpa tupakoimattomien jatkaa tupakkatehtailijoiden selkänahasta riipimistä! :thumbup:
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Juskanen sanoi:
Mutta kun nyt ei ole satunnainen mieliteko, vaan sellainen "mitä järkee tässä on, sama olis polttaa" -asenne. Tätä vastaan jopa hankalampi taistella kuin satunnaisia niksoja.
Sun keho otti kovat keinot käyttöön sua vastaan, eikä anna yhtään armoa. Pysyt vaan lujana ainakin siihen sakka, että tila muuttuu sen verran että voit uudelleen arvioida paremmalla mieliallalla, koska tossa tilassa ei näe kuin varmasti yhdelta kannalta, ja se on se ettei siinä ole mitään järkeä. Se on kuin laittais laput silmille, se tila rajoittaa ja näyttää vaan sen kapean alueen. Mutta kun kestät yli niin tila muuttuu taas, näkökulmalaajenee taas ja löytää ne muutkin puolet. Se on varma ettei tuo asenne ole lopullinen ja pysyvä, se muuttuu :thumbup:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Ei se ole noilla huumeidenkäyttäjilläkään kauheen helppoa se vieroitus.

Ihmiselle tulee ihan FYYSISIÄ vieroitusoireita ja ne on ihan oikeesti kipeinä ja tuskissaan.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tilasin parit kengät. Motivaation vuoksi toki vain :thumbup: Puolet tilauksen hinnasta olen jo tupakkirahoissa säästänyt. Eli nyt pitää olla ainakin toiset 3 vkoa tupakoimatta, että saan nuo rahat kokoon :ahem:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Ei se ole noilla huumeidenkäyttäjilläkään kauheen helppoa se vieroitus.

Ihmiselle tulee ihan FYYSISIÄ vieroitusoireita ja ne on ihan oikeesti kipeinä ja tuskissaan.
Juu, kyllähän röökinpolton lopettaminen on kaiketi aika iisiä puuhaa heroiinin vieroitukseen vrrattuna :eek:

Vaikka kyllähän joillekin röökinpolttajillekin tulee ihan aitoja fyysisiä vieroitusoireita (ei tosin olettettavasti kuitenkaan lähellekään samassa mittakaavassa kuin nisteille). Entinen duunikaverikin, jo vanhempi äijä, kertoi, että oli yrittänyt lopettaa röökinpolton, mutta oli ollu "pakko" jatkaa, koska iski helvetilliset tärinät ja hikoilut päälle.

Tai noh, tuleehan kai kaikille polttajille lieviä fyysisiäkin oireita, itte ainakin huomaan, että kun paha nikkis iskee, alkaa suuta kuivaa. Mistään kivuista yms. ei kuitenkaan voida puhua.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Juskanen sanoi:
Tilasin parit kengät. Motivaation vuoksi toki vain :thumbup: Puolet tilauksen hinnasta olen jo tupakkirahoissa säästänyt. Eli nyt pitää olla ainakin toiset 3 vkoa tupakoimatta, että saan nuo rahat kokoon :ahem:
Juu ei jää kyllä yhtään sen enempää rahaa säästöön vaikka röökinpolton lopettaiskin :D
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Moe Szyslak sanoi:
Ei se ole noilla huumeidenkäyttäjilläkään kauheen helppoa se vieroitus.

Ihmiselle tulee ihan FYYSISIÄ vieroitusoireita ja ne on ihan oikeesti kipeinä ja tuskissaan.

Ihan kuin oisin kokenut jotain tollasia nuorempana pidemmän ryyppyputken jälkeen?
 

H_Hihhuli

Well-known member
Liittynyt
23.2.2001
Viestit
1971
KnowHow sanoi:
Ihan kuin oisin kokenut jotain tollasia nuorempana pidemmän ryyppyputken jälkeen?
Ne on ihan todellisia. :frank: Pian tuleekin kuukausi täyteen selvin päin - ja jatkuu... :rolleyes:
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
KnowHow sanoi:
Ihan kuin oisin kokenut jotain tollasia nuorempana pidemmän ryyppyputken jälkeen?
Mulla ei oo kokemuksia kun kahdesta illasta peräkkäin. :ahem:

Ja niitäkin vain 2-3 elämän aikana. :eek:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Moe Szyslak sanoi:
Mulla ei oo kokemuksia kun kahdesta illasta peräkkäin. :ahem:

Ja niitäkin vain 2-3 elämän aikana. :eek:
Itteasiassa just tässä kelasin, että en muista, että mulla olis varsinaisesti ollu koskaan krapulaa sen jälkeen, jos on tullu juhlittua useampi päivä peräkkäin (niinku esim. juhannuksena yleensä aina kävi). Pahimmat krapulat on aina ollu jonkun yhden illan ravintolareissun tuloksena syntyneitä kanuunoita tai vaihtoehtoisesti se kanuuna on iskeny heti ekana aamuna, mutta saatu tasoiteltua jo tokana päivänä, minkä jälkeen on menyt etiäpäin ongelmitta :D

Noh, ehkä vaan ei oo tullu juotuu tarpeeks :rolleyes:
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Moe Szyslak sanoi:
Mulla ei oo kokemuksia kun kahdesta illasta peräkkäin. :ahem:

Ja niitäkin vain 2-3 elämän aikana. :eek:
Sama. Eikä oikein ikinä ole huvittanutkaan juoda toisena päivänä. Pitäny vähä niinku väkisin yrittää kaataa suuhun, vaikka ois tehny mieli ennemmin vaikka limpparia
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jaska sanoi:
Koska ette ole koskaan lukenut mitä olen oikeasti kirjottanut, vaan leikelleet omiin mielikuviinne sopivia pätkiä :nope:
Toisaalta sun tekstis on usein hyvin vaikeasti ymmärrettävää, että sikäli ei mikään ihme, jos hahmot tulkitsee jotain sanomisiasi eri tavalla kuin itse olet ajatellut.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Perjantaina baarissa, kaks Nicorettee. Ihan ok, ei ees tehny paljoo mieli. Vähän vaan :rolleyes: Eilinen oli tosi vaikee. Kävin moikkaamassa kaveria kaupungilla, ja pari lasia valkkaria meni siinä. Teki aivan käsittämättömän paljon mieli tupakkaa koko reissun ajan, ja vielä kotonakin.

Mä oon alkanut miettiä, miksi mä edes olen polttamatta. Minkä takia mä kiusaan itseäni. Kai mä olen jo kaikille ja itselleni osoittanut, että pystyn olemaan polttamatta. Ei kukaan enää kysele, kuinka on menny, kaikki on jo tottunu siihen etten polta. Ei tartte enää näyttää kellekään. Ketään ei tunnu kiinnostavan. Ei jaksa enää kiinnostaa muakaan. Motivaatio ihan lopussa tähän. Tukka haisee kukkasille, mutta mitä muuta hyvää tästä muka mulle on koitunut?
Huppista. Mitäs täällä kirjoitetaan. :eek:

Älä nyt hyvä ihminen anna tuollaisten syiden takia periksi. Mietippäs miten paljon paremmalle tuoksuu tupakaton Juskanen. Miten mukava on valita ja suihkauttaa mukavia kevyitä tuoksuja ja jättää itsestään puhtaalle tuoksuva muistijälki. Miten mukava on leyhäytellä tuoksuvia puhtaita hiuksia. :) Vaihtoehtona persoonaton ummehtunut tupakankatku, joka tupakoitsijoiden ympärillä lemuaa.

Tuntuu aika ikävältä, kun pienet lapset haisevat tupakalle. Yhden kummityttöni isä oli kova tupakkamies. Tyttö oli niin pieni ja nätti, mutta haisi tupakalle kuin mikähän jätkä. Ei kiva. :nope:

Tsemppiä, Juskanen, tsemppiä! :thumbup:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
OoPee sanoi:
Juu ei jää kyllä yhtään sen enempää rahaa säästöön vaikka röökinpolton lopettaiskin :D
Sillä erotuksella, että parista parista kenkiä on huomattavasti enempi (ja pitempiaikaista) iloa sekä itselleen että ulkopuolisille kuin kolmen viikon tupakeista. :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
 
Ylös