Renngeist
Soldiers of Antisthenes
Villi veikkaus ois Mercedes (Tyrrell->BAR->Honda->Brawn->Mersu)Kuvasta ja Lotuksesta tuli mieleen,että kukahan mahtaa omistaa oikeudet Tyrrellin nimeen?
Villi veikkaus ois Mercedes (Tyrrell->BAR->Honda->Brawn->Mersu)Kuvasta ja Lotuksesta tuli mieleen,että kukahan mahtaa omistaa oikeudet Tyrrellin nimeen?
Tuo kuva on niiltä "vanhoilta hyviltä ajoilta".Äläs nyt
hitsausalan yritys Kemppi.Tuo kuva on niiltä "vanhoilta hyviltä ajoilta".
Löydäättekö tästä kuvasta suomalaissponsoria?
Vihjeenä; on yksi näistä:
:doubtful:
Kemppi on hitsausalan yritys Lahdessa se perustettiin 1949, heillä on myös tytäryhtiöitä 13 maassa ja jälleenmyyjiä yli 70 maassa.Toi kemppi yhtiö on suomalainen? ja ei näy kuvassa, koska on siiven "tukirakenteissa" tai jotain, kuitenkin todella heikosti näkyvissä 08 F Indiassa...
Näkyyhän se noissa pikkusiivissä kuvan yläreúnassa.Toi kemppi yhtiö on suomalainen? ja ei näy kuvassa, koska on siiven "tukirakenteissa" tai jotain, kuitenkin todella heikosti näkyvissä 08 F Indiassa...
Oli mullakin mukulana Volvo-pikkuauto jonka konepellissä luki Audi.Menee nyt aiheen vierestä, mutta suomalaissponsoreista puheen ollen tässä oli mielestäni pieni ristiriita:
Lotuksellahan oli öljysponsorina BP, Häkkisellä taas omasta takaa Neste.
Ken omistaa oikeudet Tyrrell nimeen?Kuvasta ja Lotuksesta tuli mieleen,että kukahan mahtaa omistaa oikeudet Tyrrellin nimeen?
Paremminkin Kenin omaiset, koska hänhän menehtyi jo vuosia sitten syöpään.Ken omistaa oikeudet Tyrrell nimeen?
Pahoittelut "pätemisestä" mutta tässä on omista kuvavarastoistani kuva nimenomaan Barthista EMW:ssään (Saksa 1953):Palataanpa alkup. aiheeseen:
eräs epätoivoisimpia oli 50-luvulla Itä-Saksan "bemari" EMW (Eisenacher Motorenwerk); merkkihän muodostui BMW:n itäpuolelle jääneistä tehtaista.
Osallistui ainoastaan Saksan GP:hin 1953.
Autoa ajoi saksalainen Edgar Barth, joka joutui keskeyttämään kilpailussa.
Autolle sopisi varmaankin nimeksi ruostenuoli.
On toi ollut kyllä hullua puuhaa toi alkupäivien F1, varsinkin sellaisilla radoilla kuten Nürburgring, Spa, Pescara ja muut maantieradat...
Ihan hyvä, että joku toi esiin oikean kuvan "Emarista" , tuo minun julkaisemani kun oli kaivettu ihan googlen kuvahaulla varmistumatta oikeellisuudesta. Nostetaanpa esille myös traktoritehtailija Harry Fergusonin 4-vetoinen (kuten traktorimiehen formula-auton olettaakin olevan!) F1-tekele P99 vuodelta 1961:Pahoittelut "pätemisestä" mutta tässä on omista kuvavarastoistani kuva nimenomaan Barthista EMW:ssään (Saksa 1953):
Tekniikka & Talous lehdessä oli joskus juttua Kempin sponsoroinnista ja otin valokuvan artikkelissa olleesta kuvasta:Löydäättekö tästä kuvasta suomalaissponsoria?
Paljonkohan noinkin näkyvästä paikasta on saanut maksaa? Halvempi paikka olisi kaiketi mennyt kirjaimellisesti penkin alle.Tekniikka & Talous lehdessä oli joskus juttua Kempin sponsoroinnista ja otin valokuvan artikkelissa olleesta kuvasta:
Näytä liitetiedosto 11155
Täytyy muistaa, että aina ei makseta sopimuksessa pelkästä auton mainostilasta vaan kokonaisuudeseta: kuinka paljon voivat hyödyntää omassa mainonnassa Force Indiaa, voivatko käyttää VIP-vieraana kisoissa jne... Yllättävän vähän olen kyllä huomannut Kempin F1-aiheisia mainoksia vai onko jollain heittää linkkiä?Paljonkohan noinkin näkyvästä paikasta on saanut maksaa? Halvempi paikka olisi kaiketi mennyt kirjaimellisesti penkin alle.