Demokratiasta

Archie

Well-known member
jaska sanoi:
Sinällään eri asia, toinen on vastikeetonta, toinen ei.
Toisen maan sisäisiin asioihin puuttumista - sinällään sama asia.

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Täytyy todellakin toivoa että Ortega vie vaalit. USA:lla alkaisi Etelä-Amerikassa tuon jälkeen olla kuumat paikat. Venezuela, Bolivia, Kuuba, Brasilia, Nicaragua.......

Off-Topic

Well-known member
Jenkkien väliamerikan pelko on kyllä aika laihaa. Vai meinaatko, että niiden pitäis olla varuillaan, ettei väliamerikka valtaa yhdysvaltoja? Väliamerikka on jenkeillä yks hyttysenpaska. Rakas hyttysenpaska, mutta sen merkitystä on aivan turha liioitella.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Off-Topic sanoi:
Jenkkien väliamerikan pelko on kyllä aika laihaa. Vai meinaatko, että niiden pitäis olla varuillaan, ettei väliamerikka valtaa yhdysvaltoja? Väliamerikka on jenkeillä yks hyttysenpaska. Rakas hyttysenpaska, mutta sen merkitystä on aivan turha liioitella.
He mut eihän se edes ole Washington D.C. missä Väliamerikkaa pelätään vaan Tel Aviv....

Black Leopard

Pantera negra
Sijainti
Läntinen Suomi
Off-Topic sanoi:
Intressit lienevät hieman muualla kuin valtaamisessa ;)

Muu Amerikkahan se tässä yhdessä puolustautuu Yhdysvaltoja vastaan.

Mikäli yksi nyt pitää erikseen mainita, niin se todellinen piikki lihassa USA:lle noista on Venezuela. Öljy on tunnetusti arka aihe.

Off-Topic

Well-known member
Täytyy todeta, ettei noita rettelöitsijäpopulistijohtajia oikeen voi sen viisaampina pitää kun ton Suuren Saatanankaan leiripäällikköä. Vaikka niiden toiminta ehkä joillekin ulkopuolisille henkistä tyydytystä tuottaakin, ei se kuitenkaan mitään asioita edistä.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Off-Topic sanoi:
Täytyy todeta, ettei noita rettelöitsijäpopulistijohtajia oikeen voi sen viisaampina pitää kun ton Suuren Saatanankaan leiripäällikköä. Vaikka niiden toiminta ehkä joillekin ulkopuolisille henkistä tyydytystä tuottaakin, ei se kuitenkaan mitään asioita edistä.
Niin siis de facto Hugo Chavez ostaa vasalleja tuhlaamalla Venezuelan kansallisomaisuutta naapurien lahjontaan. Mutta sosialismit ovatkin todellisuudessa äärimmäisä kapitalismeja, sekä talloudellinen että poliittinen valta on keksitetty yksiin tai hyvin harvoihin käsiin...

"Valtio olen minä", Ludvig XIV, tai Hugo Chavez, Fidel Castro, Eero Heinäluoma

Archie

Well-known member
Oho sanoi:
Niin siis de facto Hugo Chavez ostaa vasalleja tuhlaamalla Venezuelan kansallisomaisuutta naapurien lahjontaan.
Onhan se varmaan parempi kuin esim. pommittaa naapureita rypälepommeilla tai vetää niiden asumukset tasaiseksi katepillareilla. Eräät maathan käyttävät kansallisomaisuuttaan juuri tuollaisiin toimenpiteisiin.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Willer sanoi:
Onhan se varmaan parempi kuin esim. pommittaa naapureita rypälepommeilla tai vetää niiden asumukset tasaiseksi katepillareilla. Eräät maathan käyttävät kansallisomaisuuttaan juuri tuollaisiin toimenpiteisiin.
Vautsi veitsen terävä äly sivaltaa skalpellin tarkkuudella. Jotain tommosta idiotiaa mä idiootilta toisaalta odotinkin enkä joutunut pettymään tälläkään kertaa..

Knoukka

Well-known member
Oho sanoi:
Vautsi veitsen terävä äly sivaltaa skalpellin tarkkuudella. Jotain tommosta idiotiaa mä idiootilta toisaalta odotinkin enkä joutunut pettymään tälläkään kertaa..
Oliko sulla jotain asiaakin?

Archie

Well-known member
Oho sanoi:
Jotain tommosta idiotiaa mä idiootilta toisaalta odotinkin enkä joutunut pettymään tälläkään kertaa..
Tuo lause muuten kertoo Sinusta paljon enemmän kuin minusta. Taidat olla aika herkkä sille, että kanssasi ei olla samaa mieltä tai ollaan jopa täysin eri taajuuksilla. Miten noin netin ulkopuolella, heitteletkö vaimolle, lapsille, työkavereille vastaavia kommentteja vai vedätkö toisenmielisiä yksinkertaisesti nyrkillä silmään? Tai ehkä oletkin vain norminysverö, joka leikki Isoa Poikaa netissä, kun muualla ei pysty.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Tätäkin aluetta vois varmaan pikkuhiljaa vähän moderoida, alkaa meinaan näköjään mennä jutut sille tasolle, että tulevaisuudessa asiakeskustelut kannattaa käydä tuolla Vapaan puolella :rolleyes:

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Willer sanoi:
Tai ehkä oletkin vain norminysverö, joka leikki Isoa Poikaa netissä, kun muualla ei pysty.
Kyllä nyt osu kipeästi, aiku sattuu, aika paljon sitä luetaan yhdestä virkkeestä ja vielä niin erehtymättömällä vainulla. Mahdatko sä esittää yhtä viiltävää analyysia peheenjäsentes ja kolleegoides persoonnallisuuksista päin näköä vai leikitkö sä Siegmund Freudia tai House MD:tä vaan netissä. Jessus ootko säkin niin sanottu Iso Poika vaan anonyymin verkkopersoonan takaa.

"Mies käveli pääradalla junan alle ja kuoli, olipa tyhmästi tehty"... Oho

"Mutta ei läheskään niin tyhmästi kuin Isreal tekee pomittaessaan Etelä-Libanonia". Willer...

Toi Israel-kortti on yhtä kulunut ellei kuluneempi kuin Natsikortti. Noi mun vaikeudet hyväksyä vastakkaisia mielipiteitä on aika universaaleja mutta ainakaan mun kannattamissa yhteiskuntamalleissa niiden esittäjiä ei tapeta pakkotyöllä.

Viimeksi muokattu:

Knoukka

Well-known member
Oho sanoi:
Noi mun vaikeudet hyväksyä vastakkaisia mielipiteitä on aika universaaleja mutta ainakaan mun kannattamissa yhteiskuntamalleissa niiden esittäjiä ei tapeta pakkotyöllä.
Mun mielestä sun vaikeus ei oo mielipiteissäsi vaan tossa jatkuvassa ja henkilökohtaisuuksiin menevässä vittuilussa. Mä en kyllä ymmärrä että mihin sillä pyrit ja pääsetkö sillä pyrkimykseesi.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
KnowHow sanoi:
Mun mielestä sun vaikeus ei oo mielipiteissäsi vaan tossa jatkuvassa ja henkilökohtaisuuksiin menevässä vittuilussa. Mä en kyllä ymmärrä että mihin sillä pyrit ja pääsetkö sillä pyrkimykseesi.
Samaa vois ihmetellä joidenkin muidenkin kohdalla (enkä tarkoita nyt tätä keskustelua)

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
KnowHow sanoi:
Jatkuvaan vittuiluun mä voin hyvinkin olla syyllinen mutta, että se olisi jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin menevää, tota syytöstä en hevin allekirjoita. Hyvinpähän tuo tuntuu tossu silläkin puolen aitaa jalkaan mahtuvan. Tosin mä on sen verran nuija etten edes tajua kuinka mulle vittuillaan ja toki mun ongelma on mielipiteissä, ne vaan nyt on väärät nyky-Suomeen, olleet jo varmaan viimeiset 30 vuotta.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Off-Topic sanoi:
Voipi olla. Kuitenkin sandinistihallinnon vallassa ollessa lukutaito maassa nousi sivistysmaiden tasolle.

patriot

Foorumin senaattori
USA:ssa oli tiistaina kongressinvaalit ja se muutti vallajaon täysin. Demokraatit voittivat ja saivat enemmistön niin edustajaihuoneeseen kuin senaattiin. Edustajainhuoneen puhemieheksi nousee nainen ensimmäistä kertaa Yhdysvaltojen historiassa. Yhdysvalloissa puhemiehän on protokollan kolmonen varapresidentistä(joka johtaa puhetta senaatissa) seuraava. Yrjölle tämä vaalitulos on katastofi. Äijän hallinnon monet lakiesitykset menee nyt uusiksi, kun joutuu seuraavat 2 vuotta tekemään yhteistyötä vastapuolen kanssa.

Senaatissa jako on Webbin voiton myötä 51-49 demokraateille!

Archie

Well-known member
jaska sanoi:
Samaa vois ihmetellä joidenkin muidenkin kohdalla (enkä tarkoita nyt tätä keskustelua)
Tietysti kaikkein helpointa olisi, että keskustelussa ei kommentoitasi keskustelukumppania juuri lainkaan. Keskustellaan asiasta tai sen vierestä - eikä mitään muuta.