Archie
Well-known member
Toisen maan sisäisiin asioihin puuttumista - sinällään sama asia.jaska sanoi:Sinällään eri asia, toinen on vastikeetonta, toinen ei.
Toisen maan sisäisiin asioihin puuttumista - sinällään sama asia.jaska sanoi:Sinällään eri asia, toinen on vastikeetonta, toinen ei.
He mut eihän se edes ole Washington D.C. missä Väliamerikkaa pelätään vaan Tel Aviv....Off-Topic sanoi:Jenkkien väliamerikan pelko on kyllä aika laihaa. Vai meinaatko, että niiden pitäis olla varuillaan, ettei väliamerikka valtaa yhdysvaltoja? Väliamerikka on jenkeillä yks hyttysenpaska. Rakas hyttysenpaska, mutta sen merkitystä on aivan turha liioitella.
Hmm...Ahaa....Oho sanoi:He mut eihän se edes ole Washington D.C. missä Väliamerikkaa pelätään vaan Tel Aviv....
Intressit lienevät hieman muualla kuin valtaamisessaOff-Topic sanoi:Jenkkien väliamerikan pelko on kyllä aika laihaa. Vai meinaatko, että niiden pitäis olla varuillaan, ettei väliamerikka valtaa yhdysvaltoja? Väliamerikka on jenkeillä yks hyttysenpaska. Rakas hyttysenpaska, mutta sen merkitystä on aivan turha liioitella.
Niin siis de facto Hugo Chavez ostaa vasalleja tuhlaamalla Venezuelan kansallisomaisuutta naapurien lahjontaan. Mutta sosialismit ovatkin todellisuudessa äärimmäisä kapitalismeja, sekä talloudellinen että poliittinen valta on keksitetty yksiin tai hyvin harvoihin käsiin...Off-Topic sanoi:Täytyy todeta, ettei noita rettelöitsijäpopulistijohtajia oikeen voi sen viisaampina pitää kun ton Suuren Saatanankaan leiripäällikköä. Vaikka niiden toiminta ehkä joillekin ulkopuolisille henkistä tyydytystä tuottaakin, ei se kuitenkaan mitään asioita edistä.
Onhan se varmaan parempi kuin esim. pommittaa naapureita rypälepommeilla tai vetää niiden asumukset tasaiseksi katepillareilla. Eräät maathan käyttävät kansallisomaisuuttaan juuri tuollaisiin toimenpiteisiin.Oho sanoi:Niin siis de facto Hugo Chavez ostaa vasalleja tuhlaamalla Venezuelan kansallisomaisuutta naapurien lahjontaan.
Vautsi veitsen terävä äly sivaltaa skalpellin tarkkuudella. Jotain tommosta idiotiaa mä idiootilta toisaalta odotinkin enkä joutunut pettymään tälläkään kertaa..Willer sanoi:Onhan se varmaan parempi kuin esim. pommittaa naapureita rypälepommeilla tai vetää niiden asumukset tasaiseksi katepillareilla. Eräät maathan käyttävät kansallisomaisuuttaan juuri tuollaisiin toimenpiteisiin.
Oliko sulla jotain asiaakin?Oho sanoi:Vautsi veitsen terävä äly sivaltaa skalpellin tarkkuudella. Jotain tommosta idiotiaa mä idiootilta toisaalta odotinkin enkä joutunut pettymään tälläkään kertaa..
Tuo lause muuten kertoo Sinusta paljon enemmän kuin minusta. Taidat olla aika herkkä sille, että kanssasi ei olla samaa mieltä tai ollaan jopa täysin eri taajuuksilla. Miten noin netin ulkopuolella, heitteletkö vaimolle, lapsille, työkavereille vastaavia kommentteja vai vedätkö toisenmielisiä yksinkertaisesti nyrkillä silmään? Tai ehkä oletkin vain norminysverö, joka leikki Isoa Poikaa netissä, kun muualla ei pysty.Oho sanoi:Jotain tommosta idiotiaa mä idiootilta toisaalta odotinkin enkä joutunut pettymään tälläkään kertaa..
Kyllä nyt osu kipeästi, aiku sattuu, aika paljon sitä luetaan yhdestä virkkeestä ja vielä niin erehtymättömällä vainulla. Mahdatko sä esittää yhtä viiltävää analyysia peheenjäsentes ja kolleegoides persoonnallisuuksista päin näköä vai leikitkö sä Siegmund Freudia tai House MD:tä vaan netissä. Jessus ootko säkin niin sanottu Iso Poika vaan anonyymin verkkopersoonan takaa.Willer sanoi:Tai ehkä oletkin vain norminysverö, joka leikki Isoa Poikaa netissä, kun muualla ei pysty.
Mun mielestä sun vaikeus ei oo mielipiteissäsi vaan tossa jatkuvassa ja henkilökohtaisuuksiin menevässä vittuilussa. Mä en kyllä ymmärrä että mihin sillä pyrit ja pääsetkö sillä pyrkimykseesi.Oho sanoi:Noi mun vaikeudet hyväksyä vastakkaisia mielipiteitä on aika universaaleja mutta ainakaan mun kannattamissa yhteiskuntamalleissa niiden esittäjiä ei tapeta pakkotyöllä.
Samaa vois ihmetellä joidenkin muidenkin kohdalla (enkä tarkoita nyt tätä keskustelua)KnowHow sanoi:Mun mielestä sun vaikeus ei oo mielipiteissäsi vaan tossa jatkuvassa ja henkilökohtaisuuksiin menevässä vittuilussa. Mä en kyllä ymmärrä että mihin sillä pyrit ja pääsetkö sillä pyrkimykseesi.
Jatkuvaan vittuiluun mä voin hyvinkin olla syyllinen mutta, että se olisi jatkuvasti henkilökohtaisuuksiin menevää, tota syytöstä en hevin allekirjoita. Hyvinpähän tuo tuntuu tossu silläkin puolen aitaa jalkaan mahtuvan. Tosin mä on sen verran nuija etten edes tajua kuinka mulle vittuillaan ja toki mun ongelma on mielipiteissä, ne vaan nyt on väärät nyky-Suomeen, olleet jo varmaan viimeiset 30 vuotta.KnowHow sanoi:Mun mielestä sun vaikeus ei oo mielipiteissäsi vaan tossa jatkuvassa ja henkilökohtaisuuksiin menevässä vittuilussa. Mä en kyllä ymmärrä että mihin sillä pyrit ja pääsetkö sillä pyrkimykseesi.
Voipi olla. Kuitenkin sandinistihallinnon vallassa ollessa lukutaito maassa nousi sivistysmaiden tasolle.Off-Topic sanoi:Täytyy todeta, ettei noita rettelöitsijäpopulistijohtajia oikeen voi sen viisaampina pitää kun ton Suuren Saatanankaan leiripäällikköä. Vaikka niiden toiminta ehkä joillekin ulkopuolisille henkistä tyydytystä tuottaakin, ei se kuitenkaan mitään asioita edistä.
Tietysti kaikkein helpointa olisi, että keskustelussa ei kommentoitasi keskustelukumppania juuri lainkaan. Keskustellaan asiasta tai sen vierestä - eikä mitään muuta.jaska sanoi:Samaa vois ihmetellä joidenkin muidenkin kohdalla (enkä tarkoita nyt tätä keskustelua)